Friday

So BILAU.

 Assalamualaikum ...

Hm , HI korang =') Sehat ? *Uhuk Uhuk* Sorry. InsyaALLH tiada virus H1N1 yang akan terJANGKIT pada anda :D HAHA. 

Hm , K. Actually, Nanat nak sambung perkembangan tentang Onyet. 
Yes , Onyet.

Kami dah Okay <3 Mungkin kedatangan ABANGRAJA telah membawa 1001 rahmat pada kami. I met her that day. HAHA , biaselahh . Aku ni kalau bab KAWAN memang cepat je.
Macam biasa, Aku yang pegii mintak maaf.
Nangis meleleh-leleh macam berok. Opss.
Berok tuh sensitip k. HAHA. *Hazim* 

Hahh , And now.. We're Okay <3 

BUT !
Ade pulak dapat FREE 2 EPISODES ... 

Macam nii ..

Masa aku tengah Perang Dingin dengan Onyet , Ade lagi 1 group yang ade kes macam kitorang.
Tak puas hati jugak dengan Onyet.

*Kesiann Onyet =')*

Okay then, Bila aku dah baik dengan Onyet..
Kawan2 Oyet back up Onyet ..
And other things happened ..

Mulalah dorang Macam nak hangin ..
Ehh Aku ofcozlaa tak puas hati , Tak suka Bila orang 
Kacau-kacau Onyet centuhh.

And TAK PUAS HATI doesn't mean TAK NAK KAWAN LAGI.

Aku just tak suka dorang GADUH macam tak boleh setel Cara Baik..

But then, gang sana ingat Aku Macam BETRAYED  Doranglaa .. Sebab DULU* aku kawan 
baik dengan dorang jugak -,-

Ehh aku tapena BEZAKAN korang K ! 
Korang je yang tapena anggap aku Ape-Ape .. Oh Just Admit It =) It's okayy.
Dah biasa. Aku memang SUKA OVER ACT.
Suka PERASAN BFF dengan orang <3

Hmm , patutnya SEMALAM kiterang semua sekali Jumpa untuk Setel Perkara nih.
But tetiba, Onyet kata tabole datang *Yelahh, Benda nih macam Last Minutes.*

Aku yang kat skolah ni Call la PAPA mintak tolong pegii rumah AF, sampaikan berita.. *Sebab dah TRY CONTACT Tapi tak dapat -,-*

That time, aku tengah Senggugut.. So aku terpaksa Balik dulu .. kalau tak mmg Aku akan lepak kat PB dulu ...
But dalam pukul 3Lebih, Aku dapat call dari AF ...*mase tu tengah tidur*
Kena marah , Maki , and so on .. HAHAHAAHA sedih ? TAKLAH, Dah biasa <3
Rupanya PAPA tak pegi pun rumah AF . Hm , PAPA lupa kot ..

And Sebab hal tuh , Onyet pegii last minutes. PAPA pung. AKU ? Manela bole kuar. Tuan Puteri kann .. 
Hm , 
Now .. Dorang dah setel . Masalahnye , T baru 1Eps .. lagi 1Eps bersambung mnggudepan..
Masing-masing tetiba nak JUMPA aku -,-* Dahlaa tanak cerita ape jadi ! 
HEHH , dahla ! Penat k PENAT.. 

P E N A T -,-

KBYE.


Wasalam

No comments:

Post a Comment