Wednesday

ALHAMDULILLAH , maseh ade lagi belia muda yang sepertinya :)



merdu sayu suaranya .
entah kenapa , bila terdengar suaranya .
aku terus terase ingin berkongsi nikmat hidayah dari ALLAH .
korang rase tak ? ^^,
moga lepas nih .. lagi banyak yang aku dengar dari belia murni nih :))
dea ade banyak video tau !


nak tahu macam mane aku jumpe video dea ?


actually , aku tgh nak study PI utk exam besok . aku bace nota kat sini* (https://sites.google.com/a/jombelajar.co.cc/spm/pendidikan-isla/tingkatan-4/bab-2)
haaa , konon nak amek feel laa , dengar lagu YA RASULALLAH . tu yang bukak youtube ~
aleh2 terjumpe plak video nih ^^ tuh yang bukak tuh . sayu pulak dengar ~ hahh ..

melebeh ke dek nanatt nih ? hoho , who cares ? dek nanatt kan cume naa kongsi benda baik :D
so .... ENJOY ! selamat malam ~

No comments:

Post a Comment